Моделі стартапів у сфері онлайн-освіти

Онлайн-освіта стала невід’ємною частиною нашого життя. Ця сфера активно розвивається, а стартап, який пов’язаний з нею, матиме великі перспективи росту.

Для створення онлайн-школи існує два типи ділових бізнес-моделей онлайн-освіти:
– автономна модель курсу;
– комплексна модель академії.

Бізнес-модель таких онлайн-платформ, як Udemy та Skillshare, є самостійною. Автономні платформи орієнтовані на одну тему. Приклад: Microsoft Excel для Business Intelligence.

У цьому випадку студенти записуються на курс, сплачують заздалегідь визначений внесок, виконують усі основні етапи навчальної програми курсу та здають сертифікаційний тест.

Без сумнівів, ця бізнес-модель вигідна. Оскільки потенційні учасники купують курс наперед, виплати є авансовими, можна заробити досить значну зарплату. Якщо ваш курс стане популярним серед членів спільноти студентів, які навчаються в Інтернеті, ви можете отримати навіть шестизначні суми за рік.

Протe також є значний недолік. Якщо ви хочете викладати кілька тем, то доведеться створити кілька курсів. І так, якщо ви раптом захочете змінити зміст курсу, доведеться усе переробляти.

Цей недолік вирішений у наступній бізнес-моделі – комплексіній. Завдяки їй ви можете запустити онлайн-школу, щоб охопити кожну тему, яку можуть засвоїти ваші учні.

Ось приклад – Інтернет-академія цифрового маркетингу, що може охопити декілька тем:

  • Пошукова оптимізація
  • Маркетинг соціальних медіа
  • Маркетинг електронної пошти
  • Партнерський маркетинг
  • Мобільний маркетинг
  • Google AdWords
  • Аналітична майстерність
  • Майстерність ведення блогів

Студенти зобов’язані сплачувати щомісячну або щорічну періодичну плату. Ця бізнес-модель має багато переваг. Вона дозволяє вам пропонувати різноманітність тем. Учні довго залишатимуться з вами і вашими тренерами, оскільки є чому навчитися. Вони будуть у захваті від постійних оновлень. І якщо ваші курси інформативні та релевантні для аудиторії, можна отримувати постійний дохід.

Ось ще кілька принципів щодо того, як успішно працювати у сфері онлайн-освіти:

  • Спілкуйтеся з учнями

Спілкування з вашою аудиторією забезпечить вам фідбек, який дасть змогу усунути недоліки і нюанси, зробити роботу на курсі зручнішою та більш ефективною. Тому гарна комунікація – значна перевага для тих, хто прагне розвиватися.

  • Продавайте більше, ніж ваші курси

Незважаючи на те, що освіта залишається вашою основною метою, не забувайте про бізнес-аспект. Будьте активні в соціальних мережах, організовуйте веселі вікторини, онлайн-тести, запускайте онлайн-кампанії, пишіть блог, розміщуйте рекламу, пропонуйте додаткові послуги, надайте сертифікати. Ви також можете вивчити ринок, проаналізувати розширені дані для виявлення тенденцій та потреб, побудувати персоналізовані стосунки з учнями, пропонуючи підтримку викладання та керівництво поза віртуальним класом.

Усе це не тільки забезпечить вам безперебійну діяльність, але й допоможе вашим учням здобути нові знання та навички.