#itcastle 4: маркетинг, релевантність ідеї та комунікації

11 грудня команда проекту спілкувалася на зустрічі “It Castle 4: маркетинг та релевантність ідеї на ринку” про те, як продумати стосунки стартап-проекту та широкого ринку.

Зустріч пройшла у клубному форматі, де була змога поспілкуватися про досвід учасників у продажах. Згадували і про роботу з різними цільовими аудиторіями, і про те, що навіть ідеальна маркетингова стратегія може дати збій, якщо ринок, який є за своєю суттю динамічним, відреагує на продукт нестандартним чином.

Під час зустрічі менеджер IT Casle Анна Сіра детально розповіла про те, як формується комунікаційна стратегія проекту, ідеї чи бренду. Вона має 3 блоки:

– базова інформація, де вказується все: від ідеї до ресурсів, якими вже розпоряджається команда, і якими хотіла б розпоряджатися

– зовнішня комунікація, що допомагає залучити клієнта, продати продукт, створити і підтримувати імідж проекту

– внутрішня комунікація, що є запорукою успіху команди

Тренер проекту Тетяна Сметанюк наголосила, що чітке визначення цільової аудиторії формує стратегію спілкування з нею і зумовлює загальний успіх продажів на цій частині ринку.

Для тренування навичок щодо продажів в побудови різних маркетингових стратегій вона запропонувала учасникам незвичну вправу, суть якої полягала в тому, щоб, не знаючи майже нічого про товар, продати його за релевантну для ринку ціну. Продаж кущиків розмарину – саме вони були об’єктом вправи – став чималим викликом для сьогоднішніх стартап-маркетологів, проте досвід увінчався успіхом.

Отже, маркетинг – це надважлива складова будь-якого проекту, а у стартапі хист до продажів відіграє вирішальну роль і сприяє запуску проекту.