5 порад щодо виживання в кризу від стартапів Європи

Час серйозно впроваджувати інновації

Згуртуйте свою команду, щоб продовжувати впровадження інновацій. Не час просто продовжувати щоденні монотонні завдання та заморожувати ваші мрії. Настав час подумати поза рамками та придумати нові ідеї, навіть якщо вони не відповідають первинному плану. 

Подумайте, чого зараз потребує ваш клієнт

У якому напрямку ви можете внести інновації? Один із способів – подумати про те, що зараз потрібно вашому клієнту. Пропонувати безкоштовні послуги та бонуси для уже існеючих товарів – це надійний маркетинговий трюк, але чи може ця криза перенести вас у бік абсолютно нових товарів чи послуг?

“Кризи – це час, коли технологія прискорюється через необхідність, а не лише зручність, тому настав час для вивчення нових технологій, які допомагають доставити більше цінності для замовника, збільшуючи надійність вашого запуску”. – Роландс Местерс, співзасновник і генеральний директор  Nordigen .

«Постійне спілкування та взаємодія з вашими клієнтами є важливим, незважаючи ні на що, але особливо виклики сьогодні. Нехай ваші клієнти знають, що ви робите, щоб допомогти задовольнити їхні потреби та як ви можете найкращим чином бути їм корисними, незалежно від вашої нездатності особисто їх підтримати. ” – Ерік Гатенхольм, генеральний директор та співзасновник CELLINK .

Створіть коронавірусну групу

Цілком ймовірно, що ваша команда щодня обмінюється глобальними оновленнями новин, щоб спробувати передбачити, що відбудеться у зовнішньому світі, але чи офіційно ви присвятили час, як команда, для мозкового штурму та прогнозування різних результатів для вашого бізнесу? Якщо ваша команда досить велика, ви можете поставити певних членів, відповідальних за виконання різних сценаріїв для вашого бізнесу, звітуючи про це щотижневим оновленням, коли обставини змінюються.

«Знання – це сила, тому ми призначили Спеціальну групу для аналізу всіх можливих сценаріїв, тому, що постійно перефразовувати розуміння того, що відбувається, важливо, щоб навчитися та адаптуватися в цьому непередбачуваному середовищі». – Федеріко Маттіа Долчі , генеральний директор та співзасновник  BOOM . 

Скорочуйте робочі дні

 Багато стартапів  працюють менше днів, а тому позбавляють витрат на зарплату, щоб, коли криза закінчилася, їм не довелося витрачати більше ресурсів, повторно наймаючи та створення хорошої  команди.

“Ми невелика команда, тому щоб уникнути будь-яких звільнень, ми всі погодилися знизитись до 4-х денних тижнів – це економить 20% витрат на зарплату і уникає втрати кого-небудь, оскільки ми так наполегливо працювали, щоб зібрати це команда. Як засновники, ми знижуємо зарплату на 50% і перенаправляємо звичні зусилля з розвитку бізнесу на управління фінансами та мотивацію команди в цей період. Ми все ще можемо працювати над вдосконаленням самого продукту, і нам потрібно перенаправити звичні зусилля з розвитку бізнесу на корисні основи для майбутнього ». – День Джейкоба Веддерберна, генеральний директор компанії Stasher .

Подолайте виклики для підвищення ефективності

Які перешкоди ви помітили в процесах, політиці чи роботи вашої компанії, які, здається, ніколи не було рішення? Попросіть свою команду дізнатися, чи можливо зробити щось ефективніше не втрачаючи якість та швидкість. про що вони ніколи не зверталися безпосередньо.

“Приділіть час речам, які в іншому випадку відсуваються або затримуються, як, наприклад, розробка правильного рівня політики та процедур; огляд систем архівації; покращуйте історії та епізоди користувачів, переглядайте організаційні практики тощо » – Барт Ванхейрен,  співзасновник InvestSuite .

Висновок: Об’єднаний фронт

Одне, що стало зрозумілим за останні кілька тижнів – це те, що стартап-спільнота в Європі справді об’єднується та підтримує один одного. Якщо у вас є якісь поради щодо виживання, які ви можете передати, або знаєте про цікаві нововведення, що з’явилися, надішліть їх на anna@itcastle.com.ua, щоб ми могли поширювати в наших новинах. Можливо, ваші поради та історії роботи в кризу допоможуть іншим українцям впоратися з кризою, а вам знайти партнерів.